close
 
 
虐心單曲👄好傷小編的心💔
 
Gnash最新推出的【I Hate You, I Love You】
表達👇👇
 
既愛又恨的矛盾心情
 

undefined

 
Music Video👇👇
 
 
 

undefined

 

undefined

( 帥哥阿😍😍😍💖:D )
 
 
私房推薦一款👇👇
 
Madilyn Bailey經典翻唱💖
超甜美嗓音🎧🎧
 
#女神級歌曲
 

 
【I Hate You, I Love You】英文/中文歌詞
 
Feeling used   
    感覺被利用      
But I'm still missing you
但我依然想念著你
And I can't see the end of this
我也無法停止這一切
Just wanna feel your kiss against my lips
我想感受你在我唇上的吻
And now all this time is passing by
時間不停在消逝 
But I still can't seem to tell you why
但我似乎依然沒法告訴你為什麼
It hurts me every time I see you
每一次看見你就會心痛
Realize how much I need you
意識到自己多麼需要你
 
I hate you I love you
我恨你 我愛你
I hate that I love you
我恨自己愛著你
Don't want to
我不想要
but I can't put nobody else above you
但我無法認同其他人取代你
I hate you I love you
我恨你 我愛你
I hate that I want you
我恨自己想要你
You want her, you need her
你想要她 你需要她
And I'll never be her
而我從來都不是她
 
I miss you when I can't sleep
失眠時我想著你
Or right after coffee
或者喝杯咖啡過後
Or right when I can't eat
或者當我沒胃口
I miss you in my front seat
我想念在前座的你
Still got sand in my sweaters
沙子仍殘留在我的毛衣中
From nights we don't remember
自從那個我們遺忘的夜晚
Do you miss me like I miss you?
你會像我想著你一樣想著我嗎?
Fucked around and got attached to you
沉迷情慾中的我卻依然迷戀著你
Friends can break your heart too
朋友也能使你心碎
And I'm always tired but never of you
即使我厭倦一切我卻永遠不會對你感到厭煩
If I pulled a you on you, you wouldn't like that shit
如果你能感同身受 你也不會喜歡
I put this reel out, but you wouldn't bite that shit
我把話說開 你卻不曾理會
I type a text but then I never mind that shit
我打了一段訊息卻不想傳給你
I got these feelings but you never mind that shit
我擁有的這些感覺你根本從未在乎過
Oh oh, keep it on the low
壓抑這份戀情
You're still in love with me but your friends don't know
你仍然愛著我但你的朋友都不知道
If you wanted me you would just say so
如果你想要我儘管開口
And if I were you, I would never let me go
如果我是你 我就不會輕易放開手
 
I hate you I love you
我很你 我愛你
I hate that I love you
我恨自己愛著你
Don't want to
我不想要
but I can't put nobody else above you
但我無法認同其他人取代你
I hate you I love you
我恨你 我愛你
I hate that I want you
我恨自己想要你
You want her you need her
你想要她 你需要她
And I'll never be her
而我從來都不是她

I don't mean no harm
我沒有惡意
I just miss you on my arm
我只是想念你在我懷中
Wedding bells were just alarms
婚禮的鐘聲只是個警告
Caution tape around my heart
我將心上了鎖
You ever wonder what we could have been?
你曾想過我們的以後嗎?
You said you wouldn't and you fucking did
你說你絕不會做的 但你還是食言了
Lie to me, lie with me, get your fucking fix
對我說謊 躺在我身旁 你是如此修補我們的關係
Now all my drinks and all my feelings are all fucking mixed
現在酒精和所有感覺混和在一起
Always missing people that I shouldn't be missing
我總是想著那些不該想的人
Sometimes you gotta burn some bridges just to create some distance
有時你必須捨棄我們之間的一切去產生距離
I know that I control my thoughts and I should stop reminiscing
我知道我該控制我的想法並停止在追憶我們的過往
But I learned from my dad that it's good to have feelings
但我從父親那學到 再痛的一段感情也會有美好的回憶
When love and trust are gone 
當愛和現實都不覆存在
I guess this is moving on
我想這一切都無法再停留
Everyone I do right does me wrong
我給予真心的人總是會傷害我
So every lonely night I sing this song
所以每個寂寞夜晚我總唱著這首歌

I hate you I love you
我恨你 我愛你
I hate that I love you
我恨自己愛著你
Don't want to
我不想要
but I can't put nobody else above you
但我無法認同其他人取代你
I hate you I love you
我恨你 我愛你
I hate that I want you
我恨自己想要你
You want her you need her
你想要她 你需要她
And I'll never be her
而我從來都不是她

All alone I watch you watch her
我總是看著你凝視著她
Like she's the only girl you've ever seen
好像在你眼中她是唯一
You don't care you never did
你不在乎我 你從未在乎過
You don't give a damn about me
你給我的一切不及你給予她的萬分之一
Yeah all alone I watch you watch her
我總是看著你凝視著她
She is the only thing you ever see
她是你眼中的唯一
How is it you never notice
你從來都沒有注意到我
That you are slowly killing me
這份漠視正慢慢地扼殺我
 
I hate you I love you
我恨你 我愛你
I hate that I love you
我恨自己愛著你
Don't want to
我不想要
but I can't put nobody else above you
但我無法認同其他人取代你
I hate you I love you
我恨你 我愛你
I hate that I want you
我恨自己愛著你
You want her you need her
你想要她 你需要她
And I'll never be her
而我從來都不是她
 
 
最近物價貴:(
Gnash如此虐心
小編該怎麼省衛生紙:/
 
 
帥過頭閃亮亮✨照
 
👇👇
undefined
arrow
arrow

    紙魚 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()